
Do codziennego stosowania poprawia komfort każdego dnia.
Borowina BingoSpa w postaci balsamu charakteryzuje się
leczniczym działaniem miejscowym:
- przeciwpodrażnieniowe,
- przeciwbólowe,
- przeciwobrzękowe
Nasze stopy w ciągu dnia narażone są na wiele czynników źle wpływających na ich kondycję, między innymi nieodpowiednie obuwie: za małe lub za duże, zimno albo gorąco. Często także wykonywana przez nas praca obarcza nasze stopy i nogi nie lada wysiłkiem. Niezależnie czy jest to praca, w której stoimy przez kilka godzin czy siedzimy, ma to porównywalnie zły wpływ na ich kondycje.
Aby dać im ulgę i zapewnić komfortowy wypoczynek należy zanurzyć stopy w kąpieli do stóp zmęczonych z dodatkiem soli BingoSpa.
Sól BingoSpa jest bardzo dobrze tolerowana przez skórę, nie zaobserwowano podrażnień typu: zaczerwienienie, pieczenie, świąd zarówno podczas kąpieli jak i bezpośrednio po jej zakończeniu. Regularne kąpiele zdecydowanie zmniejszają macerację naskórka oraz jego skłonność do pękania, sól BingoSpa znacząco poprawia ogólny wygląd stóp.
Energizująca sól BingoSpa do pielęgnacji stóp zmęczonych zawiera ekstrakt z Guarany, olejek eukaliptusowy, minerały z Morza Martwego, siarczan magnezu i tlenek cynku. Odświeża i tonizuje, daje uczucie odprężenia, zmiękcza naskórek.
Sposób użycia: stopy dokładnie umyć. Do naczynia z letnią wodą wsypać dwie nakrętki soli BingoSpa, dokładnie wymieszać, moczyć stopy przez co najmniej 20 minut, po skończeniu osuszyć.
Waga 550g
1.Zakupiony towar w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24 godzin (najpóźniej następnego dnia roboczego):
- od złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub płatności poprzez systemy płatności internetowych
- od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie w przypadku płatności przelewem tradycyjnym.
2.Wysyłka na terenie Polski
Zakupione w naszych sklepach towary na terenie Polski wysyłamy za pomocą firm:
- Poczta Polska
- Kurier DPD
- InPost Paczkomaty
3.Koszt wysyłki zakupionych towarów jest darmowy przy zakupach od kwoty 99zł.
4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Firmy, a w przypadku płatności za pośrednictwem płatności internetowych wysyłka będzie realizowana dopiero po uznaniu konta Usługodawcy z tytułu wpłaty za towar.
5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach roboczych od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
2) niekompletności przesyłki,
3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia,
Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.
7. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
8. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).
9. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
W sytuacjach nadzwyczajnych do jakich zalicza się na przykład brak towaru u dystrybutora itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych produktów w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia lub do anulowania zamówienia. Konsument zostanie poinformowany o pojawieniu się tego typu sytuacji drogą poczty elektronicznej email lub telefonicznie.