
Do codziennego stosowania poprawia komfort każdego dnia.
Borowina BingoSpa w postaci balsamu charakteryzuje się
leczniczym działaniem miejscowym:
- przeciwpodrażnieniowe,
- przeciwbólowe,
- przeciwobrzękowe
Borowinowa sól do stóp BingoSpa zawiera ekstrakt borowinowy, związki mineralne oraz ekstrakt z lawendy.
Borowina to inaczej nieodwodniony torf, który powstaje w wyniku rozkładu roślin w środowisku wilgotnym, przy niewielkim dostępnie powietrza. Tak powstały torf jest bogactwem kwasów huminowych, enzymów, estrogenów i mikroelementów.
Działanie borowiny wspomagają dodane do soli BingoSpa związki magnezu i cynku. Zawarte w soli mikroelementy - żelazo, chrom, molibden, miedź - wzmacniają i odżywiają delikatną skórę stóp.
Borowinowa sól BingoSpa działa rozgrzewająco i przeciwzapalnie. Łagodzi bóle towarzyszące schorzeniom stawów, kości i mięśni.
Działanie borowinowej soli BingoSpa potwierdzone zostało badaniami aplikacyjnymi
(Badania przeprowadzono w Specjalistycznym Laboratorium Badawczym pod kierownictwem lekarza dermatologa)
- rozgrzewa stopy - skuteczność 100%,
- zmniejsza skłonność do wychładzania stóp - skuteczność 100%,
- zmniejsza pękanie naskórka - skuteczność 90%
Badania potwierdziły, że borowinowa sól BingoSpa jest skutecznym środkiem na rozgrzanie zimnych stóp i likwidację dyskomfortu jaki się z tym wiąże. Sól BingoSpa jest bardzo dobrze tolerowana przez skórę, nie zaobserwowano podrażnień typu: zaczerwienienie, pieczenie, świąd zarówno podczas kąpieli jak i bezpośrednio po jej zakończeniu.
70% badanych uznało właściwości soli BingoSpa za lepsze niż innych preparatów o podobnym działaniu.
Sposób użycia: stopy dokładnie umyć mydłem do stóp BingoSpa. Do naczynia z gorącą wodą wsypać dwie nakrętki borowinowej soli BingoSpa, dokładnie wymieszać. Moczyć stopy przez co najmniej 15 minut, po skończeniu dokładnie osuszyć. Stosować raz dziennie przez 14 dni. Profilaktycznie stosować w chłodne dni.
Waga 550g
1.Zakupiony towar w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24-72 godzin:
- od złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub płatności poprzez systemy płatności internetowych
- od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie w przypadku płatności przelewem tradycyjnym.
2.Wysyłka na terenie Polski
Zakupione w naszych sklepach towary na terenie Polski wysyłamy za pomocą firm:
- Poczta Polska
3.Koszt wysyłki zakupionych towarów jest darmowy przy zakupach od kwoty 500zł
4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Firmy, a w przypadku płatności za pośrednictwem płatności internetowych wysyłka będzie realizowana dopiero po uznaniu konta Usługodawcy z tytułu wpłaty za towar.
5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach roboczych od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
2) niekompletności przesyłki,
3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia,
Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.
7. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
8. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).
9. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
W sytuacjach nadzwyczajnych do jakich zalicza się na przykład brak towaru u dystrybutora itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych produktów w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia lub do anulowania zamówienia. Konsument zostanie poinformowany o pojawieniu się tego typu sytuacji drogą poczty elektronicznej email lub telefonicznie.