zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

CZEKOLADOWO WANILIOWY ZESTAW PREZENTOWY SPA W KOSZU

219,40 zł
Brutto
Ilość
check In Stock

  • Szybkie i bezpieczne płatności zapewnia  Tpay.com. Szybkie i bezpieczne płatności zapewnia Tpay.com.
  • Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin. Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin.
  • Masz 14 dni na zwrot bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Masz 14 dni na zwrot bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

LUKSUSOWY CZEKOLADOWO ALGOWO WANILIOWY ZESTAW PREZENTOWY SPA W KOSZU

Podaruj w prezencie czekoladowo waniliowy dotyk luksusu. Ten wyjątkowy zestaw upominkowy to kompozycja czekoladowo waniliowych kosmetyków SPA oraz eko kosmetyków. Pielęgnacja SPA  jest od dawna symbolem doskonałej jakości a czekolada z wanilią uwodzi zapachem i kusi zmysły. Taki prezent zawsze będzie trafiony i wywoła uśmiech obdarowanej osoby. Idealny dla kogoś bliskiego, dla członka rodziny, dla przyjaciela albo dla Ciebie.

Do każdego zestawu dodajemy kartę z dedykacją:

Napisz jaki tekst chcesz dołączyć na bileciku a my go umieścimy w zestawie.

Dedykacja to wyjątkowe uzupełnienie prezentu!

- składowe kosza pakowane są oddzielnie

W skład zestawu wchodzi :

- Mydełko marsylskie afrodyzjak yang yang, kostka, 135g,

- Czekoladowy koktajl do kąpieli, butelka, 500ml,

- Kremowe mydełko z czekoladą, butelka z pompką, 300ml,

-  Ręcznik 100% bawełna o wymiarach 100X50 cm,

- Algi pod prysznic o zapachu wanilii, butelka, 300ml,

- Nawilżająca kula do kąpieli w woreczku z organzy, kokosowa, 60g,

- Czekoladowy szampon z odżywką do włosów, butelka, 500ml,

- Kremowe algi do kąpieli o zapachu wanilii, 500ml,

- Mydlana róża, konfetti do kąpieli,

- Mineralna sól do kąpieli SPA z kwasem hialuronowym o zapachu wanilii, 650g,

- Czekoladowe mydełko marsylskie, kostka, 125g,

- koszyk wypełniony wolinem drzewnym,

Prezent zapakowany jest w woreczek celofanowy i kokardę satynową.

Zestaw na żywo prezentuje się przepięknie.

CZEKOLADA-Z-WANILIA-ZESTAW-KOSMETYCZNY-S

9999 Przedmioty

1.Zakupiony towar w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24 godzin (najpóźniej następnego dnia roboczego):

- od złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub płatności poprzez systemy płatności  internetowych

- od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie w przypadku płatności przelewem tradycyjnym.

 

2.Wysyłka na terenie Polski

Zakupione w naszych sklepach towary na terenie Polski wysyłamy za pomocą firm:

- Poczta Polska

- Kurier DPD

- InPost Paczkomaty

 

 3.Koszt wysyłki zakupionych towarów jest darmowy przy zakupach od kwoty 99zł.

 

4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Firmy, a w przypadku płatności za pośrednictwem płatności internetowych wysyłka będzie realizowana dopiero po uznaniu konta Usługodawcy z tytułu wpłaty za towar.

5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach roboczych od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

2) niekompletności przesyłki,

3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie  uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

7. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić  jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

8. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).

9. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

W sytuacjach nadzwyczajnych do jakich zalicza się na przykład brak towaru u dystrybutora itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych produktów w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia lub do anulowania zamówienia. Konsument zostanie poinformowany o pojawieniu się tego typu sytuacji drogą poczty elektronicznej email lub telefonicznie.  

Komentarze

Napisz swoją opinię

CZEKOLADOWO WANILIOWY ZESTAW PREZENTOWY SPA W KOSZU

Napisz swoją opinię

Produkty powiązane