Zastrzyk młodości wygładzający i nawilżający skórę zabieg do twarzy
Zabieg składa się ze specjalnie dobranych do siebie kosmetyków BingoSpa , takich które w specjalistyczny sposób nawilżają i regenerują skórę twarzy.
KREM ZŁUSZCZAJĄCY NA NOC Z 5% KWASAMI AHA BINGOSPA DOSKONALE STYMULUJE ODNOWĘ KOMÓREK SKÓRY. KREM BINGOSPA GŁĘBOKO OCZYSZCZA I ZWĘŻA PORY.
Krem złuszczający (eksfoliujący) z 5% zawartością kwasów AHA BingoSpa stymuluje odnowę komórek skóry. Krem delikatnie złuszcza i usuwa nagromadzone martwe komórki. Głęboko oczyszcza i zwęża pory. Nawilża skórę i nadaje jej elastyczność, gładkość i miękkość, skutecznie rozświetla. Preparat zawiera kompleks kwasów owocowych, kwas mlekowy oraz nawilżające polisacharydy morskie zawarte w estrakcie alg morskich.
Stosowanie kremów z kwasami AHA do skóry zniszczonej zapewnia poprawę nie tylko jej powierzchniowych warstw, ale również wpływa korzystnie na tkankę łączną.
Badania prowadzone przy pomocy ultradźwięków potwierdziły, że po kilkutygodniowym stosowaniu kremów z kwasami AHA następowało wyraźne podwyższenie w skórze aktywności fibroplastów - komórek odpowiedzialnych za wytwarzanie kolagenu, co skutkuje lepszym nawilżeniem, a w konsekwencji znaczną poprawą stanu skóry. Dzięki temu, że równomiernie rozprowadzają pigment oraz zapobiegają jego zbijaniu się w grudki, kwasy owocowe rozjaśniają plamy pigmentacyjne (np. starcze, wątrobowe).
Krem złuszczający BingoSpa z kwasami AHA jako jeden z nielicznych posiada zdecydowanie kwaśny odczyn (pH 4,2÷4,6), co świadczy o deklarowanej zawartości kwasów owocowych, a co za tym idzie, jego skuteczności.
Sposób użycia: przed snem nanieść krem BingoSpa na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i błon śluzowych.
Waga 135g.
1.Zakupiony towar w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24-72 godzin:
- od złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub płatności poprzez systemy płatności internetowych
- od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie w przypadku płatności przelewem tradycyjnym.
2.Wysyłka na terenie Polski
Zakupione w naszych sklepach towary na terenie Polski wysyłamy za pomocą firm:
- Poczta Polska
3.Koszt wysyłki zakupionych towarów jest darmowy przy zakupach od kwoty 500zł
4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Firmy, a w przypadku płatności za pośrednictwem płatności internetowych wysyłka będzie realizowana dopiero po uznaniu konta Usługodawcy z tytułu wpłaty za towar.
5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach roboczych od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
2) niekompletności przesyłki,
3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia,
Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.
7. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
8. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).
9. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
W sytuacjach nadzwyczajnych do jakich zalicza się na przykład brak towaru u dystrybutora itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych produktów w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia lub do anulowania zamówienia. Konsument zostanie poinformowany o pojawieniu się tego typu sytuacji drogą poczty elektronicznej email lub telefonicznie.