Arganowa kuracja do włosów BingoSpa regeneruje włosy od wewnątrz i intensywnie wygładza ich strukturę. Wzmacnia i nawilża, nadaje miękkość i elastyczność. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
KERATYNOWA ODBUDOWA WŁOSÓW - INTENSYWNA KURACJA BINGOSPA
-
Szybkie i bezpieczne płatności zapewnia Tpay.com.
-
Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin.
-
Masz 14 dni na zwrot bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Intensywna kuracja BingoSpa, której elementami są:
1. Szamponowe serum keratynowe - 300 ml
2. Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną i L-cysteiną- 250 g
3. Keratyna 100% - 100 ml
Kuracja polega na wykonaniu co drugi dzień, poniższych zabiegów wg schematu:
Zabieg 1 → Zabieg 2 → Zabieg 1 → Zabieg 2 → Zabieg 1 → Zabieg 2 → Zabieg 1
Zabieg 1
- Dwukrotnie myjemy włosy i skórę głowy "Szamponowym serum keratynowym".
- Na mokre włosy nakładamy "Keratynową kurację ze spiruliną i L-cysteiną", pozostawiamy na 10 minut i dokładnie spłukujemy wodą. Włosy wycieramy ręcznikiem i lekko podsuszamy suszarką.
- Za pomocą atomizera lub wacika kosmetycznego nakładamy "Keratynę 100%" i wmasowujemy w końcówki włosów.
- Dokończyć stylizację.
Zabieg 2
- Dwukrotnie myjemy włosy i skórę głowy "Szamponowym serum keratynowym".
- Za pomocą atomizera lub wacika kosmetycznego nakładamy "Keratynę 100%" i wmasowujemy w końcówki włosów.
- Dokończyć stylizację.
Po przeprowadzeniu intensywnej kuracji należy powtarzać schemat do uzyskania długotrwałego efektu.
Do stałej pielęgnacji wprowadzamy "Szamponowe serum keratynowe". "Keratynową kurację do włosów ze spiruliną i L-cysteiną" i "Keratynę 100%" należy stosować co trzecie mycie włosów i skóry głowy.
1.Zakupiony towar w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24-72 godzin:
- od złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub płatności poprzez systemy płatności internetowych
- od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie w przypadku płatności przelewem tradycyjnym.
2.Wysyłka na terenie Polski
Zakupione w naszych sklepach towary na terenie Polski wysyłamy za pomocą firm:
- Poczta Polska
3.Koszt wysyłki zakupionych towarów jest darmowy przy zakupach od kwoty 500zł
4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Firmy, a w przypadku płatności za pośrednictwem płatności internetowych wysyłka będzie realizowana dopiero po uznaniu konta Usługodawcy z tytułu wpłaty za towar.
5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach roboczych od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
2) niekompletności przesyłki,
3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia,
Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.
7. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
8. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).
9. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
W sytuacjach nadzwyczajnych do jakich zalicza się na przykład brak towaru u dystrybutora itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych produktów w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia lub do anulowania zamówienia. Konsument zostanie poinformowany o pojawieniu się tego typu sytuacji drogą poczty elektronicznej email lub telefonicznie.